Friday 23 March 2018

Ets 유럽 무역 시스템 상품 교환


Ets 유럽 무역 시스템 상품 거래소
교토 의정서 (부속서 B 당사국)에 따른 공약을 가진 당사자는 배출량의 제한 또는 감축 목표를 수락했다. 이러한 목표는 허용 된 배출 수준 또는 할당 된 금액으로 표현됩니다. 2008-2012 년 공약 기간. 허용 된 배출량은 & ldquo; 할당 된 금액 단위 & rdquo; (AAUs).
배출권 거래는 교토 의정서 제 17 조에 명시되어 있듯이, 배출 단위를 보유한 국가는 배출 허용량을 허용하지만 배출량을 사용하지 않는 국가는 초과 용량을 목표치를 초과하는 국가에 판매 할 수 있습니다.
따라서, 새로운 상품이 배출 감소 또는 제거 형태로 창출되었습니다. 이산화탄소가 주요한 온실 가스이기 때문에 사람들은 단순히 탄소를 거래한다고 말한다. 탄소는 이제 다른 어떤 상품과 마찬가지로 추적되고 거래됩니다. 이것은 "탄소 시장"으로 알려져 있습니다.
실제 배출 단위 이상은 교토 의정서의 배출권 거래 제도에 따라 거래되고 판매 될 수 있습니다.
이 부대의 이동과 인수는 교토 의정서에 따라 등록 시스템을 통해 추적되고 기록됩니다.
국제 거래 기록은 국가 간 배출 감축 단위의 안전한 이전을 보장합니다.
당사국들이 단위를 "초과 판매"할 수 있고 이후에 자체 배출 목표를 달성 할 수 없다는 우려를 해결하기 위해 각 당사국은 자국의 등록 기관에 ERUs, CERs, AAUs 및 / 또는 RMUs의 예비비를 유지해야한다. 이 약정은 "약속 기간 예비비"로 알려져 있으며, 가장 최근에 검토 된 재고량의 5 배 중 가장 낮은 금액의 5 배인 당 할당액의 90 % 또는 100 %를 넘지 않아야합니다.
교토 의정서 제 17 조에 따른 배출권 거래에 대한 양식, 규칙 및 지침 more & gt;
교토 의정서 제 7.4 조에 의거하여 할당 된 금액의 회계 처리 방법에 관한 세부 사항 & gt; & gt;

EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)
EU 배출권 거래 시스템은 설명했다.
EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)은 기후 변화에 대처하기위한 EU의 정책과 온실 가스 배출을 비용 효과적으로 줄이기위한 핵심 도구의 초석입니다. 그것은 세계 최초의 주요 탄소 시장이며 여전히 가장 큰 탄소 시장입니다.
31 개국 (모두 28 개 EU 국가와 아이슬란드, 리히텐슈타인 및 노르웨이)은 11,000 개 이상의 무거운 에너지 사용 시설 (발전소 및 산업 설비)에서 배출을 제한하고이 국가들 사이에서 운영되는 항공사는 EU 온실 가스의 약 45 % 배출.
자세한 개요는 다음을 참조하십시오.
'모자와 무역'시스템.
EU ETS는 '상한 및 무역'원칙에 따라 작업합니다.
한도는 시스템에 의해 보호되는 시설에서 배출 될 수있는 특정 온실 가스의 총량으로 설정됩니다. 총 배출량이 감소하도록 시간이 지남에 따라 배출량이 감소합니다.
상한선 내에서 회사는 필요에 따라 서로 교역 할 수있는 배출권을 받거나 구입합니다. 그들은 또한 전세계의 배출 저감 사업으로부터 국제 신용을 제한적으로 구입할 수 있습니다. 이용 가능한 총 허용 한도의 한도로 인해 가치가 있음을 보장합니다.
해마다 회사는 모든 배출량을 충당하기 위해 충분한 수당을 내야하며, 그렇지 않으면 무거운 벌금이 부과됩니다. 회사가 배출량을 줄이면 예비 수당을 유지하여 미래의 필요를 충당하거나 수당이 부족한 다른 회사에 판매 할 수 있습니다.
Trading은 최소 비용으로 배출량을 줄이는 유연성을 제공합니다. 견고한 탄소 가격은 또한 깨끗하고 저탄소 기술에 대한 투자를 촉진합니다.
3 단계 (2013-2020)의 주요 기능
EU ETS는 현재 3 단계에 있으며 단계 1 및 2와는 크게 다릅니다.
주요 변경 사항은 다음과 같습니다.
이전의 전국 대두 시스템 대신에 EU 배출권 한도가 적용된다. 경매는 공짜 할당 대신 공제액을 할당하는 기본 방법이며, 공짜로 할당 된 공제액에 조화 된 할당 규칙이 적용된다. 가스에는 NER 300 프로그램을 통해 혁신 신 재생 에너지 기술 및 탄소 포집 및 저장 배치에 자금을 지원하는 신입 자 예비 (New Entrants Reserve)에 3 억 개의 수당이 포함되었습니다.
섹터와 가스가 덮였습니다.
이 시스템은 높은 정확도로 측정, 보고 및 검증 될 수있는 배출물에 중점을 둔 다음 분야 및 가스를 포함합니다.
철강 공장 및 철, 알루미늄, 금속, 시멘트, 석회, 유리, 세라믹, 펄프, 종이, 판지, 산 및 벌크 유기 화학 물의 생산을 포함한 전력 및 열 발생 에너지 집약 산업 분야의 이산화탄소 (CO2) 질산, 아디 픽 및 글리 옥실 산 및 글리 옥살 퍼플 루오로 카본 (PFCs)의 생산으로 인한 상업용 아산화 질소 (N2O).
EU ETS 참여는이 부문의 기업에게는 필수적이지만,
일부 분야의 경우에만 특정 크기 이상의 공장 만 포함됩니다. 정부가 항공 부문에서 동일한 양의 배출량을 감축하는 재정 또는 기타 조치를 취하면 소규모 시설을 제외시킬 수 있습니다. EU ETS는 그 사이의 항공편에만 적용됩니다 유럽 ​​경제 지역 (EEA)에 위치한 공항.
배출 감축 제공.
EU ETS는 탄소에 가격을 매기고 탄소를 거래하면 효과가 있음을 증명했습니다. 계획의 설비에서의 배출량은 의도 한대로 감소하고 있으며, 3 단계 (2013 년) 시작 (2015 년 수치 참조)과 비교하여 약 5 % 정도 감소하고 있습니다.
2020 년에는 시스템이 차지하는 부문의 배출량이 2005 년보다 21 % 감소 할 것입니다.
탄소 시장 개발.
2005 년에 설립 된 EU ETS는 국제 탄소 거래의 4 분의 3 이상을 차지하는 세계 최초이자 최대 규모의 국제 배출권 거래 시스템입니다.
EU ETS는 또한 다른 국가 및 지역에서 배출권 거래의 발전을 고무하고 있습니다. EU는 EU ETS와 다른 호환 시스템을 연결하는 것을 목표로합니다.
주요 EU ETS 법안.
2013 년 4 월 30 일 - 유럽 의회와 이사회의 Directive 2003 / 87 / EC의 통합 버전으로 공동체 내의 온실 가스 배출 허용 거래 계획 수립 및 이사회 지침 96 / 61 / EC 23/04/2009 수정 - 지역 사회의 온실 가스 배출 허용량 거래 제도를 개선 및 확대하기 위해 2003 / 87 / EC 지침을 개정하는 유럽 의회 및 이사회의 2009 / 29 / EC 지침 19/11/2008 - Directive 2008 / 101 / EC 2004 년 10 월 27 일 - 유럽 의회의 2004 / 101 / EC Directive 2004 / 101 / EC의 Directive 2003 / 87 / EC를 개정하여 유럽 의회 내에서 온실 가스 배출 허용 거래를위한 항공 활동을 포함하는 유럽 의회와 이사회 이사회는 교토 의정서의 프로젝트 메카니즘과 관련하여 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획을 수립하는 2003 / 87 / EC 지침을 개정 13/10/2003 - 유럽 의회와 EU의 지침 2003 / 87 / EC 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래를위한 계획을 수립하고 이사회 지침 96 / 61 / EC를 개정한다.
탄소 시장 보고서.
2011 년 1 월 23 일 - COM (2017) 693 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한보고 01/02/2017 - COM (2017) 48 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한 보고서 18/11/2015 - COM 2015) 576 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한 보고서 14/11/2012 - COM (2012) 652 - 2012 년 유럽의 탄소 시장 현황.
3 단계 EU ETS 개정.
2011 년 4 월 2 일 - 2011 년 2 월 4 일의 유럽 이사회 결론 (결론 23 및 24 참조) 18/03/2010 - EU ETS 지침 (항공 활동 제외)의 부속서 I에 대한 지침 18/03/2010 - 지침 기후 변화 및 에너지 패키지 채택에 관한 협의회 보도 자료 12/12/2008 - 유럽 이사회 의장단 결론 (2008 년 12 월 11 일과 12 월 12 일) 12/12/2008 - 유럽위원회 경매 수익 사용에 관한 성명서 23/01/2008 - 공동체의 온실 가스 배출 허용 거래 시스템을 개선하고 확장하기 위해 유럽 의회와 이사회가 지침 2003 / 87 / EC를 개정하는 지침의 제안 23 / 2008 년 1 월 - 위원회 직원 문서 - EU 온실 가스 배출 허용 거래 시스템을 개선하고 확장하기 위해 지침 2003 / 87 / EC를 개정하는 유럽 의회와 이사회 지침에 대한 제안서 첨부 문서 - 영향 평가.
이행.
04/07/2013 - 국제 신용 자격 결정에 관한 개정 된 초안 규칙 05/06/2013 - 국제 신용 증서 결정에 관한 초안 규칙 05/05/2013 2013 년 5 월 2 일의 Commission Regulation (EU) No. 389/2013에 따라 Union Registry 설립 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침, Decisions No 280 / 2004 / EC 및 No 406 / 2009 / EC의 유럽 의회와 이사회 및 Commission Regulations (EU) No 920/2010을 폐지하고 No 1193/2011 EEA 관련성있는 문서 18/11/2011 - 2013 년 1 월 1 일부터 시작되는 거래 기간과 이후의 거래 기간에 대한 EU 집행위원회 설립 지침 (2003 / 87 / EC 지침 유럽 ​​의회와 유럽 의회 및 이사회의 결정 및 의사 결정 280 / 2004 / EC 및 개정 규칙 (EC) No 2216/2004 및 (EU) No 920/2010 - 아직 공식 저널 07 / 10/2010 - 위원회 Regul 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침 및 유럽 의회와 이사회의 Decision No 280 / 2004 / EC에 따른 표준화되고 보안 된 레지스트리 시스템에 대한 920/2010 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침에 따라 표준화되고 보안 된 레지스트리 시스템에 대한 Commission Regulation (EC) No 994/2008 EU의 ETS와 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인을 연결하는 EEA 공동위원회 결정 No 146/2007 2011 년 12 월 31 일까지 적용 가능한 버전 - 유럽 의회와 이사회의 결정 No 280 / 2004 / EC - 2011 년 12 월 31 일까지 적용 가능한 버전 13 / 11 / 2006 - 유럽 의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침에 따라 교토 의정서에 따른 사업 활동을위한 공동체 배출권 거래 제도에 따른 온실 가스 배출 감축에 대한 DOUBLE COUNTING 피하기에 관한위원회 결정 2006 / 780 / EC (n 문서 번호 C (2006) 5362에 의거 해) 2002 년 12 월 12 일 - 7 월 31 일자위원회 규정 (EC) No 916/2007에 의해 개정 된 표준화되고 안전한 등록 시스템에 대한 EC (Commission Regulation) 2216/2004의 통합 버전 2007 년 11 월 18 일 규정에 의한 변경 사항을 제외하고 2008 년 10 월 8 일의 Commission Regulation (EC) No 994/2008 및 2010 년 10 월 7 일의 Commission Regulation (EU) No 920/2010.
부가가치세 적용.
지침 2003 / 87 / EC의 입법 연혁.
위원회 제안 이전에 일하십시오.
08/2002 - COM (2000) 87 - 유럽 연합 집행위원회의 온실 가스 배출량 보고서 및 ECCP 실무 그룹 1의 결과 : 유연한 메커니즘 04/09/2001 - 의장 요약문 이해 관계자 자문 회의 기록 (Industry 1999 년 5 월 19 일 - COM (1999) 230 - 교토 의정서의 이행을위한 준비 03/06/1998 - COM (1998) 353 - EU ETS의 EU 포스트 교토 전략 범위를 향한 기후 변화 : 07/2007 - EU 배출권 거래 시스템 내의 소규모 설비 - 2006 년 10 월 - EU 배출권 거래 시스템에 추가 활동 및 가스 추가 조화 및 예측 가능성 증대 : 12/2006 - 신규 진입 및 폐쇄에 대한 접근 10/2006 - EU에서의 CO2 배출권 경매 ETS 10/2006 - 할당 방법의 조화 12/2006 - 국제 경쟁력에 대한 보고서 EU ETS의 검토를위한 배출권 거래에 관한 ECCP 실무 그룹 15/06/2007 - 4th mee의 최종 보고서 2007 년 제 3 국의 배출권 거래 시스템 연계에 관한 협조 22/05/2007 - 추가 조화 및 예측 가능성에 관한 제 3 차 회의의 최종 보고서 26/04/2007 - 강력한 준수 및 시행에 관한 제 2 차 회의 최종 보고서 09/03/2007 - 지침의 범위에 관한 제 1 차 회의의 최종 보고서.
2001 년 10 월의 집행위원회 제안.
2002 년 2 월 22 일 - EC 배출권 거래 제안 (COM (2001) 581)과 IPPC Directive 23/10/2001 - COM (2001) 581 사이의 시너지 효과에 관한 비공식 문서 - 온실 가스 배출권 거래 지침 유럽 ​​공동체 내에서
위원회와 의회에서 제안서를 읽는 것에 대한위원회의 반응 (위원회의 공동 입장 포함)
18/07/2003 - COM (2003) 463 - 유럽 의회와 이사회의 지침에 관한 이사회의 공동 입장에 대한 유럽 의회 개정안에 대한위원회의 의견 20/06/2003 - COM (2003) 364 - 유럽 의회에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획을 수립하고 Council Directive 96 / 61 / EC 18/03/2003 - Common Position (EC)의 개정에 관한 이사회의 공통 입장에 관한 유럽 의회와의 의사 소통 ) No 28/2003 - 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획 수립 및 이사회 지침 96 / 61 / EC 27/11/2002 수정 - COM (2002) 680 - 수정 된 제안 유럽 ​​의회와 이사회가 지 역 내에서 온실 가스 배출 허용량 거래 계획을 수립하고 이사회 지침 96 / 61 / EC를 개정 함.
모든 질문을 엽니 다.
개정 된 EU 배출권 거래 시스템에 관한 질문 및 답변 (2008 년 12 월)
배출권 거래의 목표는 무엇입니까?
EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)의 목적은 EU 회원국들이 온실 가스 배출량을 비용 효과적인 방법으로 제한하거나 줄이겠다는 약속을 달성하도록 돕는 것입니다. 참가 업체가 배출 허용량을 사고 팔 수 있다는 것은 배출량 삭감이 최소 비용으로 달성 될 수 있음을 의미합니다.
EU ETS는 EU의 기후 변화 대응 전략의 초석입니다. 그것은 세계 최초의 CO 2 배출권 거래 시스템으로 2005 년부터 운영되고 있습니다. 2008 년 1 월 현재, EU 27 개 회원국뿐만 아니라 유럽 경제 지역의 다른 3 개 회원국에도 적용됩니다 - 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인. 현재 EU의 CO2 배출량의 절반에 가까운 부분과 총 온실 가스 배출량의 40 %를 공동으로 담당하는 에너지 및 산업 부문의 설치량은 10,000 개가 넘습니다. 2008 년 7 월에 합의 된 EU ETS Directive에 대한 개정안은 2012 년부터 항공 분야를 시스템으로 가져올 것입니다.
배출권 거래는 어떻게 이루어 집니까?
EU ETS는 '배출권 거래'시스템으로, 허용되는 전체 배출 수준을 제한하지만 그 한도 내에서 시스템 참여자가 필요에 따라 수당을 사고 팔 수 있습니다. 이러한 수당은 시스템의 중심에있는 일반적인 거래 '통화'입니다. 하나의 수당은 소지자에게 1 톤의 이산화탄소 또는 이에 상응하는 다른 온실 가스를 방출 할 권리를 부여합니다. 총 수당의 한도는 시장에 희소성을 창출합니다.
이 계획에 따른 첫 번째 및 두 번째 거래 기간에 회원국은 ETS 배출량의 총 수준과 각 국가의 배출 허용량을 결정하는 국가 할당 계획 (NAP)을 작성해야했습니다. 해마다 설치물은 배출량과 동일한 허용량을 내야합니다. 배출량을 허용 수준 이하로 유지하는 회사는 초과 수당을 판매 할 수 있습니다. 탄소 배출량을 줄이는 데 어려움을 겪고있는 사람들은보다 효율적인 기술에 투자하거나 탄소 집약적 인 에너지 자원을 덜 사용하는 것과 같이 자신의 배출량을 줄이기위한 조치를 취하거나 시장에서 필요로하는 추가 공제를 구입하는 것 중에서 선택할 수 있습니다 , 또는이 둘의 조합을 포함 할 수있다. 그러한 선택은 상대적 비용에 의해 결정될 것 같다. 이런 식으로 배출 가스가 가장 비용 효율적으로 감소됩니다.
EU ETS는 얼마 동안 운영되고 있습니까?
EU ETS는 2005 년 1 월 1 일에 시작되었습니다. 첫 거래 기간은 2007 년 말까지 3 년 동안 진행되었으며 중요한 두 번째 거래 기간을 준비하기 위해 '수행함으로써 학습'단계였습니다. 두 번째 교역 기간은 2008 년 1 월 1 일에 시작되어 2012 년 말까지 5 년간 운영됩니다. 두 번째 교역 기간의 중요성은 교토 의정서의 첫 번째 공약 기간과 일치한다는 사실에서 비롯됩니다. EU와 기타 선진국들은 온실 가스 배출을 제한하거나 줄이기 위해 목표를 달성해야한다. 두 번째 무역 기간 동안 EU ETS 배출량은 EU 전체와 회원국이 개별적으로 교토 의정서를 이행 할 수 있도록 2005 년 수준보다 약 6.5 % 가량 낮았다.
지금까지 경험으로 얻은 교훈은 무엇입니까?
EU ETS는 탄소 가격을 책정하여 온실 가스 배출량 거래가 효과가 있음을 입증했습니다. 첫 번째 무역 기간은 EU 전역의 배출 허용량에 대한 자유 무역을 성공적으로 수립하고 필요한 인프라를 구축하고 역동적 인 탄소 시장을 개발했습니다. 일부 회원국과 일부 부문에서 EU ETS 하에서 검증 된 배출량 자료가 이용 가능해질 때까지 배출 전망에 의존하기 때문에 과도한 수당 할당으로 인해 1 단계의 환경 편익이 제한 될 수있다. 2005 년에 검증 된 배출량 자료가 발표됨에 따라이 "초과 분배"가 강조되었을 때, 시장은 용인의 시장 가격을 낮춤으로써 예상대로 반응했다. 확인 된 배출 자료의 이용 가능성은위원회가 제 2 단계에서의 국가 배정에 대한 상한이 실제 배출 감축을 가져 오는 수준으로 설정되도록 보장했다.
검증 된 데이터에 대한 필요성을 강조하는 것 외에도 EU의 ETS 내에서의보다 큰 조화는 EU가 적어도 비용 및 최소한의 경쟁 왜곡으로 배출 감축 목표를 달성하는 데 필수적임을 보여주었습니다. 더 많은 조화를위한 필요성은 전반적인 배출 허용 한도가 어떻게 설정되는지에 관해서는 가장 명확하다.
처음 두 거래 기간은 설비에 대한 할당량을 할당하는 국가 별 방법이 국내 시장에서의 공정한 경쟁을 위협한다는 점을 보여줍니다. 또한 시스템의 범위, EU 외부의 배출 감축 사업에서 얻은 크레딧에 대한 접근, 다른 곳의 배출권 거래 시스템과 EU ETS를 연결하기위한 조건 및 모니터링, 검증 및 검증과 관련하여 더 큰 조화, 명확화 및 개선이 필요하다. 보고 요구 사항.
EU ETS의 주요 변경 사항은 무엇이며 언제 적용됩니까?
합의 된 설계 변경 사항은 2013 년 1 월 3 번째 거래 기간에 적용됩니다. 준비 작업이 즉시 시작되지만 규정 준수가 유지되도록 2013 년 1 월까지 해당 규칙이 변경되지 않습니다.
제 3 기 EU ETS는보다 효율적이고 조화로운 시스템이 될 것입니다.
효율성 증대는 거래 기간이 길어지면 (5 년 대신 8 년), 연간 배출량 상한선 감소 (2005 년 대비 2020 년 21 % 감소) 및 경매 금액이 크게 증가 2 단계에서 4 %, 3 단계에서 절반 이상.
cap-setting (1 단계와 2 단계에서 전국 대문자가 아닌 EU 와이드 캡)과 과도기적 자유 할당에 관한 규정을 포함하여 많은 분야에서보다 많은 조화가 합의되었다.
시스템의 공정성은 산업 설비에 대한 EU 전역의 자유 할당 규칙으로의 이동과 신입 회원국이 더 많은 수당을 경매 할 수있는 재분배 메커니즘의 도입으로 실질적으로 증가했다.
마지막 텍스트는 초기위원회 제안과 어떻게 비교됩니까?
2007 년 봄 유럽 이사회에서 합의한 기후 및 에너지 목표는 유지되었으며 EU ETS에 대한위원회의 제안의 전반적인 아키텍처는 그대로 유지됩니다. 즉, 배출권 수에 대해 EU 차원에서 하나의 상한선이있을 것이며, 이 상한선은 선형 추세선을 따라 매년 감소 할 것이며 이는 2013 년 -2020 년 3 차 거래가 끝날 때까지 계속 될 것입니다. 제안과 비교 된 주요 차이점은 수당 경매가 더 천천히 단계적으로 이루어질 것이라는 점입니다.
위원회의 제안과 비교 된 주요 변경 사항은 무엇입니까?
요약하면 제안에 대한 주요 변경 사항은 다음과 같습니다.
특정 회원국은 2013 년 현재 전기 요금을 무료로 할당 할 수 없다는 규칙을 선택적으로 일시적으로 철회 할 수있다. 이 회유 옵션은 전기의 상호 연결성과 관련된 특정 조건을 충족하는 회원국이 사용할 수있다 그리드, 전기 생산에서의 단일 화석 연료 점유율, EU-27 평균과 관련한 GDP / capita를 포함한다. 또한, 회원국이 발전소에 할당 할 수있는 무상 수당의 양은 1 단계에서 관련 플랜트의 이산화탄소 배출량의 70 %로 제한되고 그 이후에는 감소합니다. 또한 3 단계의 무료 할당은 2008 년 말까지 운영 또는 건설중인 발전소에만 제공 될 수 있습니다. 아래 질문 15에 대한 회신을 참조하십시오. 탄소 누출의 중대한 위험에 노출 될 것으로 여겨지는 부문 또는 하위 부문을 결정하는 데 사용되는 기준에 관한 지침에 더 많은 세부 사항이 있으며위원회의 해당 부문 목록의 발행일이 더 빨라진다 (12 월 31 일) 2009). 또한 만족스러운 국제 협약에 도달했을 때 검토를 거쳐 노출 된 모든 산업의 설비는 가장 효율적인 기술을 사용하는 범위까지 100 % 무료 수당을 받게됩니다. 산업에 대한 무상 할당은 2005 년에서 2007 년까지 총 배출량에서 이들 산업의 배출량의 비율로 제한됩니다. 산업 부문의 설치에 무료로 할당되는 총 허용량은 배출량 상한선 감소와 함께 매년 감소 할 것입니다. 회원국은 또한 CO 2 비용이 탄소 누출의 위험에 노출 될 수있는 경우 전기 가격으로 전달되는 이산화탄소 비용에 대한 특정 시설을 보상 할 수 있습니다. 위원회는 이와 관련하여 환경 보호를위한 주정부 지원에 관한 공동체 지침을 수정하려고 노력했다. 아래 질문 15에 대한 회신을보십시오. 비공개 산업에 대한 경매 허용 수준은위원회가 제안한 바와 같이 선형 적으로 증가 할 것이지만, 2020 년까지 100 %에 도달하는 대신 70 %에이를 것이며 2027 년까지 100 %에 도달 할 전망이다. 위원회의 제안에 따르면 경매 허용 여력의 10 %는 1 인당 소득이있는 회원국에서 1 인당 소득이 낮은 회원국으로 재분배되어 후자가 기후 친화적 인 기술에 투자하도록 재정적 능력을 강화할 것이다. 2005 년에 교토 의정서가 정한 기준 연도에 비해 온실 가스 배출량을 최소한 20 % 감축 한 회원국을 고려한 경매 허용 비율의 2 % 재분배 메커니즘에 대한 조항이 추가되었습니다. 회원국들이 주로 EU 내 기후 변화에 맞서 싸우고 적응하기 위해 권장하는 경매 수입의 비율은 개발 도상국에서 20 %에서 50 %로 상향 조정됩니다. 이 텍스트는 해당 기간 동안 할당 및 액세스와 관련하여 해당 크레딧을 가져오고 사용하는 가장 낮은 예산을받은 기존 운영자에 대해 20 % 시나리오에서 JI / CDM 크레딧 사용을 제안 된 허용 수준에 대한 상향 조정을 제공합니다 2008-2012. 새로운 분야, 기간 2013-2020 년 및 2008-2012 년에있는 신입자는 또한 신용을 이용할 수있을 것이다. 그러나 사용될 수있는 총 크레딧 금액은 2008 년과 2020 년 사이의 감축 량의 50 %를 초과하지 않을 것입니다. 만족스러운 국제 협정의 맥락에서보다 엄격한 배출 감축 량을 감안할 때위원회는 CER 및 ERU에 대한 추가 접근을 허용 할 수 있습니다 커뮤니티 스킴의 운영자에게 적합합니다. 아래 20 번 질문에 대한 회신을보십시오. 신규 진입자 보호 지역에서 3 억회의 경비를 경매하는 수익금은 최대 12 개의 탄소 포집 및 저장 시범 프로젝트와 혁신적인 신 재생 에너지 기술을 시연하는 프로젝트를 지원하는 데 사용될 것입니다. 이 자금 조달 메커니즘에는 여러 가지 조건이 붙어 있습니다. 아래 질문 30에 대한 회신을보십시오. 소규모 연소 설비를 차단하는 방안이 동등한 조치가 취해진다면, 소규모 설비를 모든 활동에 관계없이 확대 적용 할 수 있으며, 배출 임계 값은 1 년에 10,000 ~ 25,000 톤의 CO2를 증가시키고, 연소 설비가 추가적으로 25MW에서 35MW로 증가되어야한다. 이러한 임계치가 증가함에 따라 잠재적으로 배출권 거래 시스템에서 제외 될 수있는 배출량의 비율이 상당 해지며 결과적으로 EU 전체의 배출량 상한선을 줄이기위한 조항이 추가된다.
여전히 국가 배정 계획 (NAPs)이 있습니까?
아니오. NAPs에서 첫 번째 (2005-2007) 및 두 번째 (2008-2012) 거래 기간 동안 회원국은 발행 할 수당 총액 (총액)과 해당 시설에 대한 할당 방법을 결정했습니다. 이 접근법은 각 회원국이 자체 산업을 선호하는 인센티브를 창출하고 할당 규칙에 중대한 차이를 가져 왔으며 매우 복잡하게되었습니다.
세 번째 거래 기간부터는 단일 EU 전체 한도가 생기고 수당은 조화 된 규칙에 따라 배정 될 것입니다. 그러므로 국가 할당 계획은 더 이상 필요하지 않을 것이다.
어떻게 3 단계의 배출권 규제가 결정될 것인가?
EU 전체 상한선을 계산하는 규칙은 다음과 같습니다.
2013 년부터 연간 총 수당은 선형 적으로 감소 할 것입니다. 이 행의 출발점은 회원국이 2013 년부터 시스템의 확대 된 범위뿐만 아니라 회원국의 모든 소규모 시설을 반영하여 조정 된 2008-12 회계 연도의 회원국에 의해 발행 된 평균 총 허용량 (2 단계 상한선)입니다. 국가는 제외하도록 선택했습니다. 연간 금액이 감소 할 선형 요인은 2 단계 상한과 관련하여 1.74 %입니다.
1.74 %의 선형 인자를 결정하기위한 출발점은 1990 년에 비해 20 %의 온실 가스 감축이며 이는 2005 년에 비해 14 % 감소한 것과 같습니다. EU ETS는 EU ETS에 비해 더 큰 감축이 필요합니다. ETS 분야에서 배출량을 줄이기 위해 더 싸게. 전반적인 감축 비용을 최소화하는 부문은 다음과 같습니다 :
2020 년까지 EU ETS 부문 배출량이 2005 년 대비 21 % 감소합니다. EU ETS의 적용을받지 않는 분야의 경우 2005 년에 비해 약 10 %의 감소를 보였다.
2020 년의 21 % 감축은 2020 년 최대 1720 백만 배당의 ETS 상한선을 가져오고, 1846 년의 평균 공제 금액 (2013 년에서 2020 년까지)과 2 단계 상한선 대비 11 % 감축을 의미합니다.
모든 절대 수치는 두 번째 거래 기간 시작 시점의 보상 범위에 해당하므로 2012 년에 추가 될 항공 및 3 단계에서 추가 될 기타 부문을 고려하지 않습니다.
3 단계에서 연간 배출량 상한의 최종 수치는 2010 년 9 월 30 일까지위원회가 결정하고 발표 할 예정이다.
3 단계 이상의 배출량 산정 방법은 어떻게 결정됩니까?
3 단계 상한선을 결정하기 위해 사용 된 1.74 %의 선형 요인은 2020 년에 거래 기간이 끝나는 시점을 넘어 계속 적용될 것이며 4 번째 거래 기간 (2021 년에서 2028 년)까지의 기간을 결정하게됩니다. 늦어도 2025 년까지 개정 될 수 있습니다. 사실 세계 평균 기온 상승을 산업화 이전 수준보다 2 ℃ 이상으로 제한하는 전략적 목표를 달성하기 위해서는 1990 년 대비 60 % -80 %의 상당한 배출량 감소가 2050 년까지 필요합니다.
배출권에 대한 EU 차원의 상한선은 각 개별 연도별로 결정될 것입니다. 해당 설비의 유연성이 감소 할 것인가?
아니요. 설치 유연성은 전혀 줄어들지 않습니다. 매년 2 월 28 일까지 관할 당국은 경매 및 배포 할 수당을 발행해야합니다. 수당을내는 마지막 날은 배출이 발생한 연도의 다음 해 4 월 30 일입니다. 따라서 운영자는 전년도의 배출량을 충당하기 위해 수당을 내야하기 전에 당해 연도의 수당을받습니다. 수당은 거래 기간 동안 유효하게 유지되며 이후 잉여 수당은 이후 거래 기간에 사용하기 위해 "뱅킹"될 수 있습니다. 이 점에서 아무것도 변하지 않을 것입니다.
이 시스템은 거래 기간을 기반으로 유지되지만, 3 차 거래 기간은 2008 년에서 2012 년까지의 두 번째 단계에서 5 년이 아니라 2013 년에서 2020 년까지 8 년 동안 지속됩니다.
두 번째 거래 기간 동안 회원국은 일반적으로 매년 동일한 총 수당을 할당하기로 결정했다. 2013 년부터 매년 감소하는 선형 적 감소는 해당 기간에 예상되는 배출량 경향에 더 잘 부합 할 것입니다.
2013 년에서 2020 년 사이의 잠정 ETS 총액은 얼마입니까?
잠정 연간 cap 수치는 다음과 같습니다.
이 수치는 2 단계 (2008 년 ~ 2012 년)에서 적용 가능한 ETS의 범위와 2 단계에 대한 국가 배분 계획에 대한위원회의 결정에 따라 2 억 8,300 만 톤에 달한다. 이 수치는 여러 가지 이유로 조정됩니다. 첫째, 회원국이 이러한 확대에서 발생하는 배출량을 입증하고 확인한다면, 2 단계에서 범위 확장을 고려하여 조정할 것이다. 둘째, 세 번째 거래 기간에 ETS의 범위를 더 확장하는 것과 관련하여 조정이 이루어질 것이다. 셋째, 소규모 설비의 선택 해제는 상응하는 모자의 축소로 이어질 것입니다. 넷째, 수치는 항공의 포함이나 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인의 배출량을 고려하지 않았습니다.
수당은 여전히 ​​무료로 할당됩니까?
예. 산업 설비는 과도기적으로 무료 할당을 받게됩니다. 그리고 선택적 탈선을 할 수있는 회원국에서는 발전소가 회원국이 결정한 경우 무료 수당을받을 수있다. 2013 년 현재 사용 가능한 보조금의 최소한 절반이 경매 될 것으로 추산됩니다.
위원회는 1 차 및 2 차 무역 기간 동안 대다수의 수당이 설비에 무료로 할당되었지만, 위원회는 수당 경매가 배분의 기본 원칙이되어야한다고 제안했다. 경매가 가장 효율적이어서 시스템의 효율성, 투명성 및 단순성을 보장하고 저탄소 경제에 대한 투자에 가장 큰 인센티브를 제공하기 때문입니다. "오염 자 부담 원칙"을 가장 잘 준수하며 무료로 수령 함에도 불구하고 명목상의 비용 공제 비용을 고객에게 전가 한 특정 부문에 이익을주는 것을 피합니다.
수당은 어떻게 무료로 나누어 줄 수 있습니까?
2010 년 12 월 31 일까지, 위원회는위원회 절차 ( "Comitology") 하에서 개발 될 EU 차원의 규칙을 채택 할 것입니다. 이 규칙은 할당을 완전히 조화 시키므로 동일하거나 유사한 활동을하는 EU의 모든 회사는 동일한 규칙을 따릅니다. 이 규칙은 배정이 탄소 효율 기술을 촉진 할 수 있도록 가능한 한 많이 보장 할 것입니다. 채택 된 규칙은 실행 가능한 한도 내에서 소위 벤치 마크에 기반한 할당을 제공한다. 과거 산출물의 수량 당 많은 수당. 이러한 규칙은 온실 가스를 줄이기위한 조기 조치를 취한 운영자에게 보상하고, 오염원 부담 원칙을보다 잘 반영하고, 배출량을 줄이기위한 더 강력한 인센티브를 제공한다. 할당은 더 이상 과거 배출량에 의존하지 않기 때문이다. 모든 배정은 3 차 거래 시작 전에 결정되어야하며 사후 조정은 허용되지 않습니다.
어떤 설치가 무료 할당을 받고 어떤 설치는 그렇지 않을 것입니까? 경쟁력에 대한 부정적인 영향은 어떻게 피할 것인가?
Taking into account their ability to pass on the increased cost of emission allowances, full auctioning is the rule from 2013 onwards for electricity generators. However, Member States who fulfil certain conditions relating to their interconnectivity or their share of fossil fuels in electricity production and GDP per capita in relation to the EU-27 average, have the option to temporarily deviate from this rule with respect to existing power plants. The auctioning rate in 2013 is to be at least 30% in relation to emissions in the first period and has to increase progressively to 100% no later than 2020. If the option is applied, the Member State has to undertake to invest in improving and upgrading of the infrastructure, in clean technologies and in diversification of their energy mix and sources of supply for an amount to the extent possible equal to the market value of the free allocation.
In other sectors, allocations for free will be phased out progressively from 2013, with Member States agreeing to start at 20% auctioning in 2013, increasing to 70% auctioning in 2020 with a view to reaching 100% in 2027. However, an exception will be made for installations in sectors that are found to be exposed to a significant risk of 'carbon leakage'. This risk could occur if the EU ETS increased production costs so much that companies decided to relocate production to areas outside the EU that are not subject to comparable emission constraints. The Commission will determine the sectors concerned by 31 December 2009. To do this, the Commission will assess inter alia whether the direct and indirect additional production costs induced by the implementation of the ETS Directive as a proportion of gross value added exceed 5% and whether the total value of its exports and imports divided by the total value of its turnover and imports exceeds 10%. If the result for either of these criteria exceeds 30%, the sector would also be considered to be exposed to a significant risk of carbon leakage. Installations in these sectors would receive 100% of their share in the annually declining total quantity of allowances for free. The share of these industries' emissions is determined in relation to total ETS emissions in 2005 to 2007.
CO 2 costs passed on in electricity prices could also expose certain installations to the risk of carbon leakage. In order to avoid such risk, Member States may grant a compensation with respect to such costs. In the absence of an international agreement on climate change, the Commission has undertaken to modify the Community guidelines on state aid for environmental protection in this respect.
Under an international agreement which ensures that competitors in other parts of the world bear a comparable cost, the risk of carbon leakage may well be negligible. Therefore, by 30 June 2010, the Commission will carry out an in-depth assessment of the situation of energy-intensive industry and the risk of carbon leakage, in the light of the outcome of the international negotiations and also taking into account any binding sectoral agreements that may have been concluded. The report will be accompanied by any proposals considered appropriate. These could potentially include maintaining or adjusting the proportion of allowances received free of charge to industrial installations that are particularly exposed to global competition or including importers of the products concerned in the ETS.
Who will organise the auctions and how will they be carried out?
Member States will be responsible for ensuring that the allowances given to them are auctioned. Each Member State has to decide whether it wants to develop its own auctioning infrastructure and platform or whether it wants to cooperate with other Member States to develop regional or EU-wide solutions. The distribution of the auctioning rights to Member States is largely based on emissions in phase 1 of the EU ETS, but a part of the rights will be redistributed from richer Member States to poorer ones to take account of the lower GDP per head and higher prospects for growth and emissions among the latter. It is still the case that 10% of the rights to auction allowances will be redistributed from Member States with high per capita income to those with low per capita income in order to strengthen the financial capacity of the latter to invest in climate friendly technologies. However, a provision has been added for another redistributive mechanism of 2% to take into account Member States which in 2005 had achieved a reduction of at least 20% in greenhouse gas emissions compared with the reference year set by the Kyoto Protocol. Nine Member States benefit from this provision.
Any auctioning must respect the rules of the internal market and must therefore be open to any potential buyer under non-discriminatory conditions. By 30 June 2010, the Commission will adopt a Regulation (through the comitology procedure) that will provide the appropriate rules and conditions for ensuring efficient, coordinated auctions without disturbing the allowance market.
How many allowances will each Member State auction and how is this amount determined?
All allowances which are not allocated free of charge will be auctioned. A total of 88% of allowances to be auctioned by each Member State is distributed on the basis of the Member State's share of historic emissions under the EU ETS. For purposes of solidarity and growth, 12% of the total quantity is distributed in a way that takes into account GDP per capita and the achievements under the Kyoto-Protocol.
Which sectors and gases are covered as of 2013?
The ETS covers installations performing specified activities. Since the start it has covered, above certain capacity thresholds, power stations and other combustion plants, oil refineries, coke ovens, iron and steel plants and factories making cement, glass, lime, bricks, ceramics, pulp, paper and board. As for greenhouse gases, it currently only covers carbon dioxide emissions, with the exception of the Netherlands, which has opted in emissions from nitrous oxide.
As from 2013, the scope of the ETS will be extended to also include other sectors and greenhouse gases. CO 2 emissions from petrochemicals, ammonia and aluminium will be included, as will N2O emissions from the production of nitric, adipic and glyocalic acid production and perfluorocarbons from the aluminium sector. The capture, transport and geological storage of all greenhouse gas emissions will also be covered. These sectors will receive allowances free of charge according to EU-wide rules, in the same way as other industrial sectors already covered.
As of 2012, aviation will also be included in the EU ETS.
Will small installations be excluded from the scope?
A large number of installations emitting relatively low amounts of CO 2 are currently covered by the ETS and concerns have been raised over the cost-effectiveness of their inclusion. As from 2013, Member States will be allowed to remove these installations from the ETS under certain conditions. The installations concerned are those whose reported emissions were lower than 25 000 tonnes of CO 2 equivalent in each of the 3 years preceding the year of application. For combustion installations, an additional capacity threshold of 35MW applies. In addition Member States are given the possibility to exclude installations operated by hospitals. The installations may be excluded from the ETS only if they will be covered by measures that will achieve an equivalent contribution to emission reductions.
How many emission credits from third countries will be allowed?
For the second trading period, Member States allowed their operators to use significant quantities of credits generated by emission-saving projects undertaken in third countries to cover part of their emissions in the same way as they use ETS allowances. The revised Directive extends the rights to use these credits for the third trading period and allows a limited additional quantity to be used in such a way that the overall use of credits is limited to 50% of the EU-wide reductions over the period 2008-2020. For existing installations, and excluding new sectors within the scope, this will represent a total level of access of approximately 1.6 billion credits over the period 2008-2020. In practice, this means that existing operators will be able to use credits up to a minimum of 11% of their allocation during the period 2008-2012, while a top-up is foreseen for operators with the lowest sum of free allocation and allowed use of credits in the 2008-2012 period. New sectors and new entrants in the third trading period will have a guaranteed minimum access of 4.5% of their verified emissions during the period 2013-2020. For the aviation sector, the minimum access will be 1.5%. The precise percentages will be determined through comitology.
These projects must be officially recognised under the Kyoto Protocol’s Joint Implementation (JI) mechanism (covering projects carried out in countries with an emissions reduction target under the Protocol) or Clean Development Mechanism (CDM) (for projects undertaken in developing countries). Credits from JI projects are known as Emission Reduction Units (ERUs) while those from CDM projects are called Certified Emission Reductions (CERs).
On the quality side only credits from project types eligible for use in the EU trading scheme during the period 2008-2012 will be accepted in the period 2013-2020. Furthermore, from 1 January 2013 measures may be applied to restrict the use of specific credits from project types. Such a quality control mechanism is needed to assure the environmental and economic integrity of future project types.
To create greater flexibility, and in the absence of an international agreement being concluded by 31 December 2009, credits could be used in accordance with agreements concluded with third countries. The use of these credits should however not increase the overall number beyond 50% of the required reductions. Such agreements would not be required for new projects that started from 2013 onwards in Least Developed Countries.
Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement , additional access to credits could be allowed, as well as the use of additional types of project credits or other mechanisms created under the international agreement. However, once an international agreement has been reached, from January 2013 onwards only credits from projects in third countries that have ratified the agreement or from additional types of project approved by the Commission will be eligible for use in the Community scheme.
Will it be possible to use credits from carbon ‘sinks’ like forests?
No. Before making its proposal, the Commission analysed the possibility of allowing credits from certain types of land use, land-use change and forestry (‘LULUCF’) projects which absorb carbon from the atmosphere. It concluded that doing so could undermine the environmental integrity of the EU ETS, for the following reasons:
LULUCF projects cannot physically deliver permanent emissions reductions. Insufficient solutions have been developed to deal with the uncertainties, non-permanence of carbon storage and potential emissions 'leakage' problems arising from such projects. The temporary and reversible nature of such activities would pose considerable risks in a company-based trading system and impose great liability risks on Member States. The inclusion of LULUCF projects in the ETS would require a quality of monitoring and reporting comparable to the monitoring and reporting of emissions from installations currently covered by the system. This is not available at present and is likely to incur costs which would substantially reduce the attractiveness of including such projects. The simplicity, transparency and predictability of the ETS would be considerably reduced. Moreover, the sheer quantity of potential credits entering the system could undermine the functioning of the carbon market unless their role were limited, in which case their potential benefits would become marginal.
The Commission, the Council and the European Parliament believe that global deforestation can be better addressed through other instruments. For example, using part of the proceeds from auctioning allowances in the EU ETS could generate additional means to invest in LULUCF activities both inside and outside the EU, and may provide a model for future expansion. In this respect the Commission has proposed to set up the Global Forest Carbon Mechanism that would be a performance-based system for financing reductions in deforestation levels in developing countries.
Besides those already mentioned, are there other credits that could be used in the revised ETS?
예. Projects in EU Member States which reduce greenhouse gas emissions not covered by the ETS could issue credits. These Community projects would need to be managed according to common EU provisions set up by the Commission in order to be tradable throughout the system. Such provisions would be adopted only for projects that cannot be realised through inclusion in the ETS. The provisions will seek to ensure that credits from Community projects do not result in double-counting of emission reductions nor impede other policy measures to reduce emissions not covered by the ETS, and that they are based on simple, easily administered rules.
Are there measures in place to ensure that the price of allowances won't fall sharply during the third trading period?
A stable and predictable regulatory framework is vital for market stability. The revised Directive makes the regulatory framework as predictable as possible in order to boost stability and rule out policy-induced volatility. Important elements in this respect are the determination of the cap on emissions in the Directive well in advance of the start of the trading period, a linear reduction factor for the cap on emissions which continues to apply also beyond 2020 and the extension of the trading period from 5 to 8 years. The sharp fall in the allowance price during the first trading period was due to over-allocation of allowances which could not be “banked” for use in the second trading period. For the second and subsequent trading periods, Member States are obliged to allow the banking of allowances from one period to the next and therefore the end of one trading period is not expected to have any impact on the price.
A new provision will apply as of 2013 in case of excessive price fluctuations in the allowance market. If, for more than six consecutive months, the allowance price is more than three times the average price of allowances during the two preceding years on the European market, the Commission will convene a meeting with Member States. If it is found that the price evolution does not correspond to market fundamentals, the Commission may either allow Member States to bring forward the auctioning of a part of the quantity to be auctioned, or allow them to auction up to 25% of the remaining allowances in the new entrant reserve.
The price of allowances is determined by supply and demand and reflects fundamental factors like economic growth, fuel prices, rainfall and wind (availability of renewable energy) and temperature (demand for heating and cooling) etc. A degree of uncertainty is inevitable for such factors. The markets, however, allow participants to hedge the risks that may result from changes in allowances prices.
Are there any provisions for linking the EU ETS to other emissions trading systems?
예. One of the key means to reduce emissions more cost-effectively is to enhance and further develop the global carbon market. The Commission sees the EU ETS as an important building block for the development of a global network of emission trading systems. Linking other national or regional cap-and-trade emissions trading systems to the EU ETS can create a bigger market, potentially lowering the aggregate cost of reducing greenhouse gas emissions. The increased liquidity and reduced price volatility that this would entail would improve the functioning of markets for emission allowances. This may lead to a global network of trading systems in which participants, including legal entities, can buy emission allowances to fulfil their respective reduction commitments.
The EU is keen to work with the new US Administration to build a transatlantic and indeed global carbon market to act as the motor of a concerted international push to combat climate change.
While the original Directive allows for linking the EU ETS with other industrialised countries that have ratified the Kyoto Protocol, the new rules allow for linking with any country or administrative entity (such as a state or group of states under a federal system) which has established a compatible mandatory cap-and-trade system whose design elements would not undermine the environmental integrity of the EU ETS. Where such systems cap absolute emissions, there would be mutual recognition of allowances issued by them and the EU ETS.
What is a Community registry and how does it work?
Registries are standardised electronic databases ensuring the accurate accounting of the issuance, holding, transfer and cancellation of emission allowances. As a signatory to the Kyoto Protocol in its own right, the Community is also obliged to maintain a registry. This is the Community Registry, which is distinct from the registries of Member States. Allowances issued from 1 January 2013 onwards will be held in the Community registry instead of in national registries.
Will there be any changes to monitoring, reporting and verification requirements?
The Commission will adopt a new Regulation (through the comitology procedure) by 31 December 2011 governing the monitoring and reporting of emissions from the activities listed in Annex I of the Directive. A separate Regulation on the verification of emission reports and the accreditation of verifiers should specify conditions for accreditation, mutual recognition and cancellation of accreditation for verifiers, and for supervision and peer review as appropriate.
What provision will be made for new entrants into the market?
Five percent of the total quantity of allowances will be put into a reserve for new installations or airlines that enter the system after 2013 (“new entrants”). The allocations from this reserve should mirror the allocations to corresponding existing installations.
A part of the new entrant reserve, amounting to 300 million allowances, will be made available to support the investments in up to 12 demonstration projects using the carbon capture and storage technology and demonstration projects using innovative renewable energy technologies. There should be a fair geographical distribution of the projects.
In principle, any allowances remaining in the reserve shall be distributed to Member States for auctioning. The distribution key shall take into account the level to which installations in Member States have benefited from this reserve.
What has been agreed with respect to the financing of the 12 carbon capture and storage demonstration projects requested by a previous European Council?
The European Parliament's Environment Committee tabled an amendment to the EU ETS Directive requiring allowances in the new entrant reserve to be set aside in order to co-finance up to 12 demonstration projects as requested by the European Council in spring 2007. This amendment has later been extended to include also innovative renewable energy technologies that are not commercially viable yet. Projects shall be selected on the basis of objective and transparent criteria that include requirements for knowledge sharing. Support shall be given from the proceeds of these allowances via Member States and shall be complementary to substantial co-financing by the operator of the installation. No project shall receive support via this mechanism that exceeds 15% of the total number of allowances (i. e. 45 million allowances) available for this purpose. The Member State may choose to co-finance the project as well, but will in any case transfer the market value of the attributed allowances to the operator, who will not receive any allowances.
A total of 300 million allowances will therefore be set aside until 2015 for this purpose.
What is the role of an international agreement and its potential impact on EU ETS?
When an international agreement is reached, the Commission shall submit a report to the European Parliament and the Council assessing the nature of the measures agreed upon in the international agreement and their implications, in particular with respect to the risk of carbon leakage. On the basis of this report, the Commission shall then adopt a legislative proposal amending the present Directive as appropriate.
For the effects on the use of credits from Joint Implementation and Clean Development Mechanism projects, please see the reply to question 20.
What are the next steps?
Member States have to bring into force the legal instruments necessary to comply with certain provisions of the revised Directive by 31 December 2009. This concerns the collection of duly substantiated and verified emissions data from installations that will only be covered by the EU ETS as from 2013, and the national lists of installations and the allocation to each one. For the remaining provisions, the national laws, regulations and administrative provisions only have to be ready by 31 December 2012.
The Commission has already started the work on implementation. For example, the collection and analysis of data for use in relation to carbon leakage is ongoing (list of sectors due end 2009). Work is also ongoing to prepare the Regulation on timing, administration and other aspects of auctioning (due by June 2010), the harmonised allocation rules (due end 2010) and the two Regulations on monitoring and reporting of emissions and verification of emissions and accreditation of verifiers (due end 2011).

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The Nasdaq Financial Framework is Nasdaq’s evolutionary harmonized approach to delivering robust business functionality across the trade lifecycle to financial infrastructure providers in an open, agile environment. Standardized, unified operations, messaging and data infrastructure coupled with unparalleled flexibility ensure that marketplaces can go-to-market more quickly, and cost-effectively, helping to boost their competitive proposition in a rapidly evolving marketplace. Due to the Nasdaq Financial Framework’s open nature, marketplaces can also integrate their own business functionality, such as fee calculations or statistics, as well as other third-party offerings, helping to meet their own unique needs.
Nasdaq Core Business Applications: Trading.
Nasdaq offers a number of matching engines to meet the unique needs of your marketplace:
Nasdaq Matching Engine: The most widely-used matching engine in the world that combines extraordinary performance with extensive functionality to meet current and future business and performance requirements, and is still cost-effective to help smaller to mid-tier exchanges meet their ambitions.
Nasdaq Multi-Matching Engine: Appropriate for exchanges trading multiple asset classes and/or financial instruments and also have performance challenges requiring multiple partitions. Supports high volume markets across asset classes, but has specialized functionality around derivatives trading.
Nasdaq Hybrid Matching Engine: Dedicated matching engine that supports OTC style trading and specializes in RFQ, negotiations and discretionary trading functions.
Nasdaq Fixed Income Matching Engine: A specialized matching engine for fixed income markets. Nasdaq supports several fixed income markets and here we have bundled the special functions used in fixed income trading.
Nasdaq Algo Engine: A business application that enables exchanges to offer their members a suite of execution algorithms as a new order type, thus further diversifying their offering and adding more value to the relationships they’ve created with their members.
Different matching engines can be run side-by-side to support multiple business ambitions. This opens up the business opportunity for many exchanges to add additional markets, for example the Hybrid Matching Engine which can open up the exchange for more OTC style trading.
All of these business applications are also seamlessly integrated with Nasdaq Pre-trade Risk Management, Nasdaq Market Surveillance, Nasdaq Index Calculator and the Nasdaq Business Applications that power vast Market Intelligence specifically designed to meet exchange needs.
Nasdaq Market Tech Platform.
Market Tech Resource Library.
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Union Registry.
The Union registry serves to guarantee accurate accounting for all allowances issued under the EU emissions trading system (EU ETS). The registry keeps track of the ownership of allowances held in electronic accounts, just as a bank has a record of all its customers and their money.
A single EU registry.
Following a revision of the ETS Directive in 2009, EU ETS operations were in 2012 centralised in a single EU registry operated by the European Commission. The Union registry covers all 31 countries participating in the EU ETS.
The Union registry is an online database that holds accounts for stationary installations (transferred from the national registries used before 2012) and for aircraft operators (included in the EU ETS since January 2012).
The registry records:
National implementation measures (a list of installations covered by the ETS Directive in each EU country and any free allocation to each of those installations in the period 2013-2020) Accounts of companies or individuals holding such allowances Transfers of allowances ("transactions") performed by account holders Annual verified CO2 emissions from installations and aircraft operators Annual reconciliation of allowances and verified emissions, where each company must have surrendered enough allowances to cover all its verified emissions.
Opening accounts in the Union registry.
To participate in the EU ETS, companies or individuals have to open an account in the Union registry.
To open an account, they must send a request to the national administrator, who collects and checks all supporting documentation.
European Union Transaction Log.
The European Union Transaction Log (EUTL) automatically checks, records and authorises all transactions between accounts in the Union registry. This ensures that all transfers comply with EU ETS rules.
The EUTL is the successor of the Community Independent Transaction Log (CITL), which had a similar role before the Union registry was introduced.
Phase III (2013-2020)
Registry Regulation.
Fees charged by Member States for the accounts in the Union registry.
Belgium , Bulgaria , Czech Republic , Denmark , Germany , Estonia , Ireland , Greece , Spain , France , Croatia , Italia , Latvia , Lithuania , Hungary , Netherlands , Austria , Poland , Portugal , Romania , Slovenia , Slovakia , Finland Until the end of 2015: 2016 onwards: , Sweden , United Kingdom , Iceland , Liechtenstein , Norway .
여러 가지 잡다한.
02/05/2017 - Compliance data for 2016 03/04/2017 - Corrected table of 2016 verified emissions 02/05/2016 - Compliance data for 2015 01/04/2016 - Verified Emissions for 2015 04/05/2015 - Compliance data for 2014 01/04/2015 - Verified Emissions for 2014 15/05/2014 - Compliance data for 2013 14/05/2014 - Credits exchanged by 30 April 2014 01/04/2014 - Verified Emissions for 2013.
Phase II (2008-2012)
National Allocation Plan Tables.
National Allocation Plan Table Decisions 2008-12: Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Italy, Ireland, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, United Kingdom 08-12 Initial NAP tables (the up-to-date situation can be downloaded from the CITL): Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Greece, Germany, Hungary, Italy, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovenia, Spain, Sweden, United Kingdom.
16/05/2013 - CERs and ERUs surrendered under EU ETS Cumulative compliance data 2008 to 2012 02/04/2013 - Verified Emissions data 2008 to 2012.
SEF Reports.
여러 가지 잡다한.
Factsheet: The EU ETS is delivering emission cuts 07/10/2010 - EU 920/2010 - Commission Regulation establishing a Union Registry for the periods ending 31 December 2012 of the Union emissions trading scheme pursuant to Directive 2003/87/EC of the European Parliament and of the Council and Decision No 280/2004/EC of the European Parliament and of the Council - (EN unofficial consolidated version) Table of the Holding of Unit Types in the ETS per Member State 19/03/2010 - List of CERs that have been surrendered under EU ETS List of Stationary Installations in the Union Registry.
Phase I (2005-2007)
National Allocation Plan Tables.
National Allocation Plan Table Decisions 2005-2007: Austria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxemburg, Malta, Netherlands, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, United Kingdom.
2007 National reports on verified emission and surrendered allowances: Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, The Netherlands, United Kingdom 2006 National reports on verified emission and surrendered allowances as of 8/5/2007: Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, The Netherlands, United Kingdom 2005 National reports on verified emission and surrendered allowances: Austria, Belgium, Denmark, Estonia, Finland, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Portugal, Slovenia, Spain, Sweden, The Netherlands, United Kingdom Technical note on CITL Reports.
여러 가지 잡다한.
Animated presentation demonstrating how the CITL works Emissions trading: strong compliance in 2006, emissions decoupled from economic growth 01/04/2015 - Verified Emissions for 2014 Faq.
Open all questions.
질문 & amp; answers on technical requirements to use the Union Registry.
What is Transport Layer Security (TLS)?
TLS secures the transport of sensitive data by encrypting the network tunnels along which information moves. In other words, TLS is the mechanism that protects the confidentiality and integrity of all information entered by those using the Union Registry via their web browser.
Why do I need to use TLS 1.2 to use the Union Registry?
TLS 1.2 has been updated to improve the security of operations in the Union Registry. TLS 1.2 was defined in 2008 and all major web browsers now support it by default. Since 2012, the Union Registry has maintained compatibility with previous versions of TLS, but since October 15 2015, connections with older versions will no longer work.
How do I check that my Web browser is compatible with TLS 1.2?
All recent browsers (Chrome, Firefox, Internet Explorer and Safari) support TLS v1.2 by default:
Chrome, version 33 and above Firefox, version 34 and above Internet Explorer, version 11 Safari, version 7 and above.
질문 & amp; answers on implementation of new registry rules regarding units from Joint Implementation (02/2013)
General Questions and Answers on Registries (05/2013)
What is the role of registries in Emissions Trading?
The registries for the EU Emissions Trading System (EU ETS) record the holding of emission allowances and the transactions concerning those allowances, like any banking system does for money. The main types of transactions are: creation of allowances, free allocation, auctioning, trading, surrendering of allowances for compliance and their deletion. The registries also record installations and aircraft operators surrendering allowances to cover their verified emissions.
Why was the Registries Regulation amended in 2013?
In the EU ETS, the possibility to use international credits directly, which was open to operators in the second trading period, is replaced in the third trading period by the exchange of eligible credits for allowances. The exchange mechanism is formally put in place by the updated Registries Regulation.
As regards international credits generated by Joint Implementation projects (Emission Reduction Units – ERUs), provisions are set out to implement rules set out in the ETS Directive and the Kyoto Protocol. For more details, see the FAQ on International Carbon Market.
Beyond the ETS, the Registries Regulation implements the accounting of transactions under the Effort Sharing Decision in the Union registry.
When was the Regulation adopted and when did it become applicable?
The Commission adopted the Regulation on 2 May 2013, and it entered into force on the day following its publication in the Official Journal.
What security measures are implemented in the registry?
The security of the registries has become a priority as a result of the fraud concerning emission allowances in 2010 and 2011. In early 2011 the Commission took immediate action by temporarily suspending all national registries until they fulfilled minimum security requirements. Additional measures were adopted in 2011 to bring the security of the Union registry into line with state-of-the-art security measures used in the financial sector.
The main security measures are summarised below.
What does the fungibility of allowances mean? What happens in case of theft, breach of contract or insolvency?
A good or a commodity is "fungible" when individual units can be substituted by any other unit of the same good or commodity, like a kilogram of sugar. The fungibility of allowances envisaged by the Regulation implies that the claim – for instance in case of theft, breach of contract or insolvency of the account holder – cannot be directed at a specific allowance. This rule does not exclude claiming back the same amount of allowances or credits of the same kind or claiming damages, for example. Transactions in the Union Registry that became final are thus irrevocable and cannot be unwound.
Does the Regulation harmonise the ownership of allowances?
No, the Regulation does not harmonise the ownership of allowances. However, apart from laying down that the allowances are fungible, it protects holders or buyers of allowances that are in good faith. Indeed, these persons will acquire full entitlement to the allowance. The interpretation of the term "good faith" is left to national law.
Are the serial number of allowances visible in the Registry?
In early 2011, lists of serial numbers of allegedly stolen allowances were disclosed. That caused confusion in the carbon market, as in some jurisdictions stolen allowances identifiable through their serial numbers may have to be returned, which rendered trading more risky. To avoid such confusion in the future, the Regulation expressly prohibits the disclosure of the serial numbers of stolen allowances. Moreover, in the single Union Registry serial numbers of allowances are not visible to users, only to registry administrators, which may provide them on request to the competent national authorities. These measures are complemented by the fungibility of allowances and the protection of the buyer in good faith. Together this ensures that stolen allowances and the fraudsters involved can ultimately be tracked down for the purposes of a criminal or civil law procedure, but at the level of users trading is not disrupted.
In case of Kyoto units (e. g. Clean Development Mechanism credits), only the unique part of the unit identifier is not displayed: information on the unit type, the project number, etc. will remain visible.
How are Kyoto units, accounts and processes dealt with?
The Regulation ensures that the EU ETS registry can function seamlessly and independently of decisions taken on the Kyoto Protocol. Only Kyoto units, which can be used for compliance in the EU ETS can be held on ETS accounts in the Union Registry. Kyoto units which are not eligible in the ETS can be held on accounts in national KP registries.
Will the Regulation be reviewed? What is the relation to the work on market oversight?
The Regulation may have to be reviewed to reflect the outcome of the work on market oversight and in the light of the experience gained with the security measures.
Questions and Answers on the use of the Union registry for airlines (05/2013)
How can aircraft operators open accounts in the Union registry?
Since 30 January 2012, aircraft operators can open accounts in the Union registry. Account requests and all required supporting documentation shall be verified by the relevant national administrator. Aircraft operators with an open account are able to receive free allocation as determined by their administering Member State.
What are the main steps for aircraft operators in the EU ETS compliance cycle?
All aircraft operators covered by the EU ETS have to open an account in the Union registry. Based on a benchmark published by the Commission in September 2011 Member States calculate the amount of allowances to be allocated for free to each aircraft operator in accordance with the rules set out in the EU ETS Directive. Aircraft operators with an open account have received the first annual batch of free allowances credited on their registry account by 28 February 2012. In total, approximately 181 million aviation allowances will be handed out to airlines for free in 2012.
Aircraft operators covered by the EU ETS also have to complete a number of steps in the registry to ensure that they comply with the EU ETS. These include a requirement to enter verified emissions in the registry by 31 March of each year after 2012 (e. g. by 31 March 2013 they had to ensure that verified emissions for 2012 are entered in the Union registry) and a requirement to surrender by 30 April of each year a sufficient number of aviation allowances, general allowances and/or international credits to cover their emissions from the previous year(s) (e. g. by 30 April 2013 they had to surrender units covering emissions from 2012).
As other account holders in the Union registry, aircraft operators are able to transfer allowances and international credits to other participants in the EU ETS.
Questions and Answers on banking of emission allowances and exchange of international credits (05/2013)
What is banking?
The ETS Directive does not allow the use of allowances from the second trading period for compliance in the third trading period. However, it ensures the banking of allowances from the second trading period, to the third trading period, which will take place in 2013.
The banking of allowances is carried out, as foreseen in article 57 of the Registries Regulation (No. 920/2010), through the deletion of phase 2 allowances and simultaneous creation of an equal amount of phase 3 allowances on the same registry accounts. The most recent amendment of the Registries Regulation also aims clarified the banking rules related to aviation allowances, such that 2012 aviation allowances are carried over to phase 3 without any change in their designation as aviation allowances.
Is the banking of allowances from the second to the third trading period limited only to operator accounts?
No, the banking of emission allowances applies to all holdings of phase 2 allowances in users' accounts in the Union registry.
When is the banking of allowances expected to take place?
The process of banking the emission allowances from the second trading period to the third is automatic and is expected to start on 1 July 2013. The process requires the closure of the Union Registry for five consecutive working days. Access to the Union Registry will be suspended as of 1 July and will be resumed no later than 8 July.
Is the Commission Regulation establishing a Union Registry for the periods ending on 31 December 2012 for Union ETS (No. 920/2010) also applicable to banking and other processes after 1 January 2013? What is the legal basis governing the operational steps as regards banking of emission allowances?
Article 57 of Regulation No 920/2010 provides for the banking of allowances from the second trading period to the third.
Is the Commission reconsidering the possibility of banking?
No, the Commission is not considering any changes related to the ability to bank allowances between phases. The possibility of banking of allowances is central to price formation and a long-term price signal to drive investment in less carbon-intensive capital stock and innovation.
What guarantees does a company with a compliance obligation under the EU ETS holding an international credit have in the EU ETS legislation as regards their exchange from the second trading period?
The revised ETS Directive allows for CERs and ERUs to be exchanged into allowances up to the limit defined for the use of these units. The detailed modalities for this exchange are set out in the the Registries Regulation. Exchanges of eligible credits up to the allowed limit are guaranteed until 31 March 2015.
The limit on the use of international credits pursuant to Article 11a(8) of the EU ETS Directive will be established by a separate Commission Regulation.
What is the maximum level of banking for international credits?
According to the Kyoto Protocol, Parties may choose to bank CERs and ERUs (process called carry-over in the Kyoto Protocol) up to a level equal to 2.5% of a Party's initial assigned amount for CERs and 2.5% for ERUs. This limit on carry-over under the Kyoto Protocol is a limit applied at the Party (i. e. Country) level. In other words, this is an entitlement given to Member States. The extent that this entitlement to carry-over is granted to private entities by a Member State is a matter for national consideration, subject to general principle of EU law on non-discrimination between entities on the basis of nationality.
Questions and Answers on the activation of the trusted account list and trading accounts (31/08/2012)
What is the trusted account list?
Each holding account and trading account may have a trusted account list. This list contains accounts specified by the account holder to which transfers can be executed trustfully.
How to add an account to the trusted account list?
Accounts held by the same account holder are included automatically on the trusted account list. The addition of other trusted accounts can be proposed by any authorised representative of the account holder.
As for transactions, a delay is applied between the approval and the execution of the request for an addition of an account to the trusted account list; the addition will be effective seven (7) days after the proposal has been confirmed either by an additional authorised representative (or by another authorised representative if no additional authorised representative has been appointed).
What is the difference between a holding account and a trading account?
Holding accounts can only make transfers to accounts specified in their trusted account list. Such transfers do not require the approval of an additional authorised representative, but remain subject to the 26-hour delay. The account holder can however also choose to maintain the need for approval of each transfer by an additional authorised representative.
Trading accounts may also have a trusted account list. As for the holding accounts, transfers may be confirmed by an additional authorised representative. In addition, transfers from a trading account to an account on the trusted account list are not subject to the 26-hour delay.
Contrary to the holding accounts, trading accounts are allowed to make transfers to accounts outside their trusted account list; in that case, transfers are subject to the 26-hour-delay and must be confirmed by an additional authorised representative.
The different situations are summarised in the table below:

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